Značka zamestnávateľa (Employer Branding) a angažovanosť zamestnancov (Employee Engagement) sú 2 kľúčové elementy, ktorých význam vo firmách a organizáciách je silnejší každým dňom. Pri ich správnom zadefinovaní a naplnení atraktívnym obsahom, firmy a organizácie dokážu efektívne prilákať a udržať talentovaných zamestnancov, zároveň znížiť náklady na vyhľadávanie zamestnancov. Môžu zlepšiť firemnú reputáciu a zvýšiť svoju konkurencieschopnosť najmä v období zmien a kríz, ktorými firma môže prechádzať. Našu expertízu v tejto oblasti můžete využiť pre:
Návrh riadenia značky (Brand Management) s presahom na Employer Branding.
Analýzu značky zamestnávateľa, jej vplyvu na zamestnancov firmy, ako aj na budúcich zamestnancov.
Návrh systematickej komunikácie pre podporu Employer Branding.
Analýzu úrovne zapojenia zamestnancov (Employee Engagement).
Návrh komunikačnej podpory pre Employee Engagement.
Vypracovanie stratégie značky zamestnávateľa (Employer Branding) a jeho napojenie na celkové riadenie značky (Brand Building firmy) z pohľadu hodnôt a kultúry firiem, ktoré pôsobia v oblasti ICT, maloobchodu, výroby a služieb v SR a ČR.
Úzka spolupráca s HR oddeleniami týchto firiem pri riadení značky zamestnávateľa.
Aktívne komunikovanie pozitívnych aspektov zamestnávateľa prostredníctvom verejných médií a sociálnych sietí, ako aj ďalších komunikačných kanálov.
Udržiavanie otvorenej a dôveryhodnej komunikácie so súčasnými zamestnancami a podpora ich spokojnosti a lojality.
Hodnotenie dopadov značky zamestnávateľa na proces výberu nových, ako aj na udržanie existujúcich zamestnancov vo vyššie uvedených spoločnostiach.